thinking about you

sitter klar vaken, klockan visar 5.59, vad gör jag vaken så här tidigt? Emil gick upp till sin praktik redan vid klockan 5 och sedan dess kan jag inte somna om. Jag saknar närheten och värmen. Usch, kan inte sova själv och känner mig heller inte trygg då. Nog om de, ska väl börja göra iordning mig nu, så jag slipper stressa till skolan för en gångs skull. Går till klockan halv 5 idag, yeeey! Men det ska nog gå bra, om jag inte somnar. Efter skolan blir det ner på stan och köpa present till Malin som fyller år imorgon, sen får vi se vad som händer. På onsdag ska jag iallafall äntligen börja träna, ska bli otroligt skönt och jag är verkligen i behov av träning.. Eftersom att en viss Emma är ganska lat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0