Sweet sunday





Favorit maten från grekiska kolgrillen, mummmms!

Nu har vi precis kommit hem från stan, gått runt och kollat lite och köpt underkläder. Hur söta som helst! Gick dessutom till kolgrillen och käkade lunch, världens godaste mat. Hittade två par dö snygga skor som jag måste ha, så nu blir det att flörta lite med mami.

 
Nu ska jag bara ta det lugnt, och ladda inför en lång skoldag imorgon. Jag har märkt att det är så mycket roligare att gå till skolan nu, än vad det någonsin tidigare har vart. Jag har äntligen hamnat rätt, hur skönt som helst.

Kommentarer
Postat av: Sophie

hej! :D jag undrar om du skulle vilja vara med i en outfit-tävling jag har? skicka gärna in en dagens outfit till min blogg via [email protected]! självklart får du även bjuda in andra till tävlingen, ju fler bidrag desto bättre! Ska börja en omröstning för veckans outfit så vill ha in så många bidrag som möjligt! hade varit kul om just du var med! :) vinnaren får en länk i min blogg, ett inlägg och möjligheten att gästblogga i en vecka!



Kram!

2009-09-07 @ 17:54:28
URL: http://iheartfashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0