otursbarn?

Missade bussen till skolan imorse, trots att jag haft 2 timmar på mig?! Hur lyckas man egentligen med det. Aja dagen startade iallafall inge bra. Missade första lektionen och kom lagom till lunchen. Alla snackar om att vi ska ha så himla bra mat i vår skola, men har någon märkt det? Inte jag iaf. Samma mat varje vecka, fantasilöst. Sen när jag skulle ha min enda lektion på hela dagen, kommer vi dit och sitter där i dryga 10 min. Sen får vi gå hem. Värt att jag åkte till skolan. Men är det så att man en gång börjar att skita i den, så fortsätter det så.

Nu sitter jag i pershagen och väntar på Emil, sen blir det in till stan för att sola. Därefter hämtar pappa oss, sen hem till kallfors för att byta om sen blir det chillkrök hos Tegel. Har verkigen saknat mina tjejer så mycket, så ska bli kul :) Om ni har tur så slänger jag in bilder från kvällen sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0