lyckad fredagskväll?

Nej, inte inte riktigt. Det enda positiva var att alla tjejer var samlade för första gången sen, jag vet inte när? Kul att äntligen få se er, och att alla faktiskt var sams :) Allt är så mycket lättare när man inte omringas kring bråk hela tiden. Och en annan sak, jag HATAR rent utsagt människor som tar saker som inte tillhör en själv. Man ska kunna lämna saker framme mitt på ett bord i 2 min och sen komma tillbaka, utan att det försvunnit. Men men, alla tänker väl inte med hjärnan, men det är inte mitt problem. Aja, nu ska jag inte klaga mer. Blir en lugn kväll idag iaf, då går det inte att misslyckas.

Puss på er, så hörs vi sen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0