I'm back on track

Ville bara säga att jag återigen ger mig in i bloggvärlden. Det har gått så himla bra att komma igång med skolarbetet och så, så nu kände jag att det är dags igen :) Hoppas att ni alla läsare fortsätter att följa bloggen, trots mitt lilla break. Men nu ska det bli bättre än någonsin massa outfitbilder och modetips!

Nej nu måste jag skynda mig, fixa håret sminka mig osv., ska nämligen till skolan snart. Börjar klockan 11 och slutar 13.00, lovely! Och till er som undrar om skolan, jag har börjat på sjödals gymansiet och går där frisör. Jag har träffat många underbara nya människor, och det ska bli kul att få gå 3 långa år med er.

Vi hörs lite senare! Puss sålänge <3




Kolla hur brun jag var ?! Jag skojar inte när jag säger att jag längtar tillbaks.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0