Ibland blir det inte som man tänkt sig

Igår blev det en tripp till stor stan för lite shopping, köpte ett par skor, koftor, väska, lite smink och smycken. Och sen köpte jag ämtligen mina glasögon, men får dom inte först om 7-14 dagar. De blev inte dom som jag tänkte mig, ysl brillorna jag lagt upp bild på tidigare. Utan jag fastnade mer för ett par D&G med jätte snygg båge, kommer bli hur snyggt som helst. Efter blev det middag på BK, och sen tåget hem. Sen på kvällen åkte jag till elina på drink kväll, vilket va kul. Trevligt att vara samlade alla tjejer igen. Men dock blev det lite för mycket tillslut, men nu mår jag prima igen :)

Idag ska jag och emil gå och kolla på ett hus, som är till salu i pershagen, mamma är lite sugen på att flytta. Efter blir det upp till stockholm, för bio, middag och shopping. Ska köpa skor, klocka, jeans leggins och tröjor och kanske något mer, vem vet? Men nu ska vi käka frukost, hörs sen.

Kommentarer
Postat av: My Vestlund '

Hejhej, allt bra med dig? :) länge sen!

2009-09-26 @ 13:49:00
URL: http://myvestlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0