Stort grattis till min skitunge

Idag är det äntligen den dagen du väntat på sedan du föddes, 18 år. Du är fri, kan göra vad du vill. Inte vad du vill exakt, men ah ni fattar. Jag måste erkänna att jag är lite avundsjuk. iaf ett stort grattis till dig Emil, jag ska göra allt för att du ska få världens bästa 18 års dag.

Första dagen sen jag slutade på jobbet. Ingen tid att passa, sjukt skönt! Men jag tog mig upp klockan 8, städade älskingens rum, så att han slapp vakna upp i all oreda. Sen fixade jag ordning lite fika och grejer, sen blev det uppvaktning på sängen. Efter blev det ner på stan en snabbis för att sola, sen ner till kolgrillen för en god lunch, Kycklngspett med ris och tzatiziki. Tillbaka till pershagen för att duscha och fixa iordning sig lite, och nu ska vi dra oss in till stockholm för en middag på fridays, mums! hoppas ni får en bra dag/kväll för det ska iaf vi ha.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0