Sommarstugan med älsklingen <3

Efter en jobbig dag på jobbet, så passade det bra att stressa iväg till södertälje syd för att hoppa på tåget upp mot Helsingland för att få lite lugn och ro. När jag kom fram mötte min Emil upp mig, och  sen var det raka vägarna till tåget. Rätt bra endå att hinna räkna kassan, städa den, bättra på sminket, köpa godis och stå och vänta på dom jävla portarna som aldrig vill gå upp, när man ska åka och dessutom köra 20 min till södertälje. Lite bra är man! Sen satt man på tåget i drygt 3 timmar, men de gjorde inget eftersom att jag hade både min bästa kompis och älskling med mig. Emil gör mig på bra humör, de är en sak som är säker.

Sen hoppade man av i ingemansland, bara massa skog och förfallna hus. Jag bara undrar hur folk kan bo såhär? Men stress finns de inte mycket av, de är väl lugnet som lockar antagligen. Sen fick vi skjuts från stationen hem till deras stuga. Riktigt mysigt faktiskt! Ligger precis vid vattnet och utsikten är otrolig. Men de blir nog inge sol och bad, eftersom att rgenet öser ner, vilket jävla skyfall. Men de går ingen nöd på oss, vi har de hur mysigt som helst. Ikväll ska vi bada bastu och bada i de svin kalla vattnet.

Aja kommer bilder senare :) Måste ju visa hur det ser ut.  Nu ska vi kolla på film, ha det bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0