BIO MED ÄLSKLINGEN


Vaknade upp brevid min ängel imorse, precis som jag gör varje dag. Det är de bästa som finns, och man kan inte låta bli att få världens bästa start på morgonen. Vaknade ganska sent, vilket behövdes efter två jobbiga dagar på jobbet. Låg och drog oss och myste som alltid. Sen blev det frulle och fixa i ordning sig lite fort, dom som känner mig vet att de brukar ta sin tid att få mig från spegeln, men efter lite tjat från emil så gick det tillslut :) På väg till bussen märkte jag att de kanske inte var så sköna skor jag hade valt, så vilken tur att man har en pojkvän som hade stoppat ner ett par platta. Alla borde ha en sån. Efter drygt en timme var vi framme vid heron, käkade och köpte gottis, lite för mycket. men men.. vi skulle trotts allt sitta i en biosalong i 2 ½ timme. Filmen var bra, men de va inge vidare slut. Men helt klart en se värd film! Vi hade en snäll Emma Andersson som kom och plockade upp oss när filmen var slut, i bilen bestämde vi oss för att jag på söndag ska sätta mig på en hästrygg, för första gången på 10 år. Och jag som HATAR allt som har med smuts att göra. får väl se hur det går. Bilder lär ju komma haha. Nu ligger Emil så sött i sängen och kollar på scarred, så ska krypa ner brevid honom nu. Skadeglädje kan vara kul ibland.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0