Frågor och svar

Vad heter du?

Emma Anna Monica Forss
Vart bor du?
Villa vid kallfors golfklubb

När är du född?

25 feb 1992, alltså 17 år
Beskriv din stil med 3 ord?
blandad, trendig, accesoarer
Vad innebär mode för dig?
Modet betyder egentligen inte så mycket. Jag kan inte säga att jag personligen struntar i vad som är trendigt just nu, men jag klär mig som jag vill. Sätter inte på mig något jag inte gillar bara för att det är inne. Själva ordet mode betyder däremot mycket för mig, det förknippar jag med allt som har med kläder, accesoarer och skor att göra. Vilket jag älskar!
Vilka är dina favoritaffärer, butiker?
Gina Tricot och topshop får det nog bli
Shoppar du second hand?
Nej det gör jag  inte :(
Vilken är din favoritdesigner?
Chloé, Marc Jacobs, Ysl
Vad är din favorit i höst?
Höga klackar, mockajacka, kjolar och mörka strumpbyxor + Stora koftor
Hur mycket shoppar du för i månaden?
Oftast brukar det bli runt 5000-6000
Dyraste plagget respektive billigaste?
har ingen aning faktiskt
Tror du att du kommer att kunna shoppa lika mycket om 10 år som du gör idag?
Då ska jag ägna mig åt shopping på hel tid
Brukar du tröstshoppa?
Tröstshoppar aldrig längre, är alltid glad.
Högklackat eller lågklackat?
Finns inget snyggare än en tjej i högklackat
Vilken är din drömväska?
En balenciaga
Vilket blir ditt nästa köp?
En mocka jacka och ysl glasögon
Favoritblogg?
Har nog ingen favorit, men gillar kenzas. 
Vilka är dina stilikoner?

Nicole richie, Rachel zoe
När upptäckte du ditt intresse för mode?

De va inte så längesen, kanske runt 1 ½ års sen, innan sprang jag runt med piercingar och grejer haha. Vilken förändrig!
Vad vill du jobba med i framtiden?

Stylist, utantvekan
Favoritplagg just nu?

Mörka jenaslegging med dragkedjor
Favoritaccessoarer?
Snygga klockor, väskor och skor såklart!



Kommentarer
Postat av: Julia carlsson

Jag är precis som du :)

2009-08-10 @ 11:27:33
Postat av: Emma Forss

haha ojdå, de va ju bra ;)

2009-08-10 @ 16:28:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0