Till kallfors för att steka

Godmorgon allihopa! Nu har jag vaknat, så vi ska snart bege oss hem till mig för att sola och bada hela dagen. Sommaren börjar ju lida mot sitt slut, tråkigt nog :( Så ett dopp i poolen måste det bli.. Vilken badkruka jag är, har inte badat än enda gång. Eller jo jag doppade mig i havet en gång när vi var på cypern, en enda gång?! jag måste vara konstig.
 
Jag börjar dessutom få lite ångest inför att skolan ska börja. Det får nog dom flesta. Men efter att ha jobbat i ett år.. hur kommer det att kännas då? Inte lika mycket pengar att spendera varje månad och plötsligt så är alla jämngamla med mig. Ingen jag känner kommer att vara där heller. Men det ordnar sig, precis som allt annat.  Nej nu blir det att åka till affären :) Puss så länge!


Kommentarer
Postat av: Li

Du har en jättefin blogg och jag måste säga att du verkligen är vacker! Hur gammal är du? (:

2009-08-09 @ 12:07:57
URL: http://takemyplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0