På stockholms gator



Så här såg jag ut:
Lackleggins, cubus
sandaler med nitar, Nelly.com
t-shirt, Gina Tricot
väska, nuknuk.se
armband med gulddetaljer, Friis & company
jeansväst, asos.com

Hann aldrig upptadera igår kväll, men dagen i stockholm var toppen! Tog snabb tåget upp vid 3 tiden, gick runt och kikade lite efter höst nyher, men hittade inte något jag gillade tyvärr. Dock såg jag Linda rosing och hennes dotter, ganska lika är dom faktiskt. Sen va vi så hungriga att vi gick och åt luch på sandys, kändes lite nyttigare än BK, som det annars brukar bli..Sen va det dags att hjälpa älskingen att hitta lite fina höst koftor, vilket gick sådär. Inne på boomerang hittade vi en jätte fin vit tröja, de va det enda som föll han i smaken. Hittade även några koftor på hm, som skulle passat perfekt på honom, men varför ska allting alltid vara slut i small? Surt. Tycker att det är onödigt att alla killarska vara så himla märkes fixerade! Det finns hur mycket snyggt som helst på tex, zara, topman och hm. Kör på det ist och få mer för pengarna :)

 Efter X antal timmar med obekväma skor i värmen åkte vi hem till mig och lagade tacos, och myste framför Beck. Sen drog vi oss tillbaka till perhagen och sov där. Perfekt dag! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0