Godmorgon

Hej allihopa! Nyvaken sitter jag här  med ruffsigt hår och helt blekt och glåmigt ansikte, usch! Har nyss ätit frulle och är det bara jag som tycker om vädret idag? Efter igår kväll trodde jag verkligen att det skulle bli storm och ösregn idag.. eller snö? Ni såg väl löpsedeln på expressen.. öhm eller aftonbladet igår? Snö i Augusti det är ju inte klokt! Vart är världen på väg. Iallafall nu ska jag sätta på kläder och vänta på baby, sen ska vi åka hem till mig. Innan de ska vi förbi affären och hyra film, ska kolla om män som hatar kvinnor har kommit in.
 
Ikväll ska vi sitta barnvakt åt lillesyrran, trots att hon är 13 år snart  haha. Antar att det är för att hon inter vågar sova själv hemma, men det fårstår jag. Läskigt som vi har det ute i skogen. Men vi lämnar nog henne ensam en stund, för vi ska nog ut och spela lite golf, sen blir det fajitas till middag som vi ska försöka få ihop. Men vet ni.. jag har faktiskt börja tycka om matlagning. Och bra är väl de eftersom att jag snart ska flytta hemifrån, och jag tänker inte käka snabbmat varje dag så nu är det dags att lära sig.

Nu måste jag börja fixa till mig, men i hörs senare! pussss


Kommentarer
Postat av: My Vestlund

Sv: haha, jaha det visste jag inte. Men vi kanske växer lite till får vi hoppas ! ;)

2009-08-15 @ 16:35:37
URL: http://my--barbie.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0