last night












Blev stressigt igår kväll. satt och målade naglarna i 2 timmar typ, och varje gång när jag trodde att det hade torkat så hade jag visst fel. Och nagellackat blev avskavt på ett och annat ställe. Irriterande. Så till slut sket jag i den franska manikyren och fick istället sitta i bilen med nagelborttagning för att försöka ta bort det jag ägnat mina senaste 2 timmar till. Sprang till tåget vid syd, och hann lyckligtvis också. När i väl var på tåget, plockade jag återigen fram nagellacket, nu svart. Och till min förvånging torkade det rekord fort, så nu slapp jag gå med fula naglar under kvällen.

Framme i järna började vi sakta men säkert traska hem till Frida. Fort gick det då inte, eftersom att jag hade klackar höga som world trade center. När vi kom fram fick jag äntligen träffa mina tjejer, saknat er! Kvällen gick och både jag och Emil blev lite små lulliga. Men kul var det! Inte riktigt van med alkoholen, efter som jag vart nyker flicka nu i ett bra tag. Helt plötsligt kom det en ambulans, och vi behövde gå där ifrån. Hoppas att det gick bra med flickan. Stupade i sängen direkt när vi kom hem. Vakande runt halv 7, mådde inte så bra. somnade om vaknade vid halv 1. Sitter här nu och lyssnar på ösregnet. Kommer stanna i sängen med Emil hela dagen. Ladda ner lite Rachel zoe och kolla på. De blir nog toppen.

Hörs senare!

Kommentarer
Postat av: teSz

Snyggon! :)

2009-08-11 @ 15:17:10
URL: http://plastgolv.blogg.se/
Postat av: Louise

Jag ser överkörd ut!!

2009-08-11 @ 16:46:10
URL: http://mstegel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0