GRATTIS NILLE!



Igår skulle vi egentligen dragit till grönan och sett på Lady Gaga, men det blev tyvärr ändrade planer. Synd. Men ibland blir inte allt som man riktigt tänkt sig, men de är kanske bara bra? Jag, tegel, elina och emma gick ist ut och käkade kinesiskt i södertälje :) De blev riktigt lyckat trotts trötta tjejer. Rullade till bussen, och troddde jag skulle bli sjuk pga av maten, så fick ligga med en plastpåse vid sängkanten. Usch!  Jag får väl skylla mis själv som smällde i mig friterat av alla slag och RÄKOR?! som är vidrigt.  Friterad bannan, friterad fläskfilé och slutligen friterade räkor. Juste friterad kyckling vare också. Ska nog aldrig mer äta friterat haha. Aja idag blire att åka till stan iallafall. Vi hörs sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0