GOD MORGON!

Vilket väder! man kan ju inte annat än bli glad. Kände mig sjuk när jag vaknade.. kliade i öronen och ont i halsen. Men nu känns det bättre. Kan ha att göra med att min gullunge kom med varmt te till mig. Nu ska vi iallafall åka hem till mig och lägga oss vid poolen en stund. Kanske kan få lite färg, om man har tur. Sen på kvällen blir det bio, sommaren med göran. Svenska filmer brukar annars inte vara någon höjdare men tror att den här är skit bra, återstår nog bara att se. Nej, nu ska vi åka.

Puss så länge!


Kommentarer
Postat av: Sofajaja

var den filmen bra? :D

ps. saknar dig väldigt mycket!

2009-08-10 @ 17:24:46
URL: http://sofiasoderbergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0