FINAL DESTINATION




Nu får jag äntligen tagga ner. Har lagat mat så jag har ont i huvudet. Men gott vare! Annars hade det vart illa, lagt ner typ 2 timmar på något äckligt.. Ovärt! Stått och grillat på en grill med nästan ingen gasol i, så det tog sin tid. Eller jag ska inte ta åt mig all ära själv. Emil va faktiskt grillmästarn. Jag kokade potatis haha. Men något gjorde jag ju iaf. Sen diskade vi, eller aah la in disken i maskin. Slog oss ner framför London ink och Rachels Zoes program. Jag måste säga att den där fröken Rachel Zoe, hon vet vad hon gör. Hon är nog världens bästa stylist. misslyckas sällan med något. Jag vill bli precis som henne, kan inte tänka mig ett bättre yrke än stylist. Det är också det som jag ska bli, så småningom och vägarna dit är planerade. Misslyckas kan man, men de tänker jag inte göra. Allt är möjligt! Tror man inte det, vad lever man då för? Jag tänker iaf lyckas, och har folk som tror på mig.

Nog om mina stylist drömmar, när min favorit glass strawberry cheesecake var slut, kom äntligen familjen hem. Kändes skönt att  få krama om dom igen. Så nu har vi kollat på bilder från lägenheten, och det börjar bli klart nu. Riktigt snyggt! Kommer kanske bilder sen.

Min lillesyster och jag är båda riktiga djurvänner, och precis innan dom åkte iväg till cypern så dog hennes kaninunge Pax. Så jag och Emil parade hennes kaniner, och vet ni vad? Nu hade  hon fått tre små nya :) Hon var så glad. Det bästa som finns är att se någon man bryr sig om vara lycklig.  Nej men nu ska vi kolla på film, hare så bra så länge.

/ Love Emma



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0